Click jew.. Tak kena bayar pon.

30 Disember 2010

Dadali - Di Saat Aku Mencintaimu

   Salam Readers. Ohmaigod, i'm falling in love with this song. Nampaknye mood jiwang sudah mula bertapak di haty. I tinx this song dah famous kowt. Kowang pernah dengar? ha, Pernah?  Bagi yang tak pernah 2 boleyh la try dengar oke. 1st tym i dengar lagu nie, oh damn! menusuk gile kat jiwa sehingga haty and paru-paru terasa. Start from that day, selalu la jugak i ulang-ulang lagu nie. gian! Then skang i rase macam lagy teruja gila babeng bile dengar. Mungkin kerana keadaan dan situasi skang yang membuatkan tahap keterujaan i nie meningkat. hmm.
   By the way, kat bawah nie ade video clip lagu nie. And kat bawah video clip lagu nie ada i sediakan lirik nye skali. Papepon lagu nie memang layan.. Pheww.. A big clap for this song.

                                            
Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

2 ulasan:

aku.. berkata...

hehehe...bkn menjiwang nye...hihihi

Aisya berkata...

sis! hehe..skali skale... :)